Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
eftersom att jag har ett importerat sto som inte har godkänd stam så spelar det ingen roll om hingsten är godkänd i halvblodsaveln....
jag vill ha fram en trevlig individ med bra ridbarhet.
Chansen är nog större att du får din trevliga individ med bra ridbarhet om du använder en avelshingst som fått sina egenskaper och ridbarheten testade och värderade...eftersom att jag har ett importerat sto som inte har godkänd stam så spelar det ingen roll om hingsten är godkänd i halvblodsaveln....
jag vill ha fram en trevlig individ med bra ridbarhet.
Jag har vart med vid många tillfällen då Mikael Holmström prickmarkerade exteriör på hästar av olika bakgrund och ålder. Det var väldigt spännande och intressant att ta del av denna forskning men som med mycket annat här i livet så finns det avvikelser, både bra och dåliga sådana.Hans dressyrindex blev 8,12 att jämföras med elitdressyrhästarnas medelvärde 8,48 och medelvärdet för samtliga hästar i databasen var 7,19.
Hans hoppindex blev 7,76, medelvärdet för elithopphästarna i databasen var 7,8 och medelvärdet för samtliga hästar var 6,61.