Jag fattar inte heller men jag bävar lite för att fråga.Japp.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte heller men jag bävar lite för att fråga.Japp.![]()
Jag misstänker att de flesta med blå microvågsugnar även kissar i duchar och inte stänger toalocket efter sigJag fattar inte heller men jag bävar lite för att fråga.![]()
Jag stänger visst toalocketJag misstänker att de flesta med blå microvågsugnar även kissar i duchar och inte stänger toalocket efter sig![]()
Bildbevis?Jag stänger visst toalocket![]()
Och har mask..?Jag misstänker att de flesta med blå microvågsugnar även kissar i duchar och inte stänger toalocket efter sig![]()
Den tråden läste jag faktiskt aldrigOch har mask..?
Förlåt @mandalaki
Jag undrar detJag stänger visst toalocket![]()
Jag undrar det![]()
Någon som tyckte det skulle vara Tydligt att plasten var på.
Vad är toalock?Jag stänger visst toalocket![]()
Det där som gör att det plaskar och stänker så förbankat när någon lagt det ivägen när en ska pinka.Vad är toalock?![]()
Det där som gör att det plaskar och stänker så förbankat när någon lagt det ivägen när en ska pinka.
Det som är så svårt att göra rent när man har varit och lekt televerket.Det där som gör att det plaskar och stänker så förbankat när någon lagt det ivägen när en ska pinka.
Jag fick en fin rostfri hushållsvåg i julklapp. Modell större och dyrare, med blå skyddsplast. Tyvärr så var det en vit dekal på ena hörnet med texten ”peel off”. Tror jag skulle behållt den på annars![]()
Hur står bläckfiskar?Stå upp för mandalaki.