• Trav
  • Trådstartare Trådstartare annbritt brorsson
  • Startdatum Startdatum
A

annbritt brorsson

Kommer hem efter en lång dag på jobbet och sätter mig i soffan för att kolla inspelningen av V65 för jag vill se Going Kronos lopp.. Hur roligt är det när Hans G Lindskog (alltid!!) talar om vinnaren innan loppet e´kört? Han talade snällt om att hästen tredje invändigt skulle vinna när starten gått...spänningen försvann direkt..:mad: kanske bara jag som irriterar mig på honom...? :devil:

Sv: Blä!

För mig är han en inspiratör! :)
Han verkligen visar att älskar travet, hästarna och foket kring sporten. Hans entusiasm tar sig ibland lite komiska uttryck när snabbloppare lätt blir "en häst för elitloppet." :D

Jag har iaf svårt att bli arg eller sur på någon som så öppet visar vad han tycker om trav. Tvärtom,vi skulle behöva fler som honom. :bow:

Nej, nej, nej :eek: Han säger ju fel i minst varann mening. Blandar ihop hästarna, döper om dem och ibland så byter han kusk också...

Det finns få saker som jag irriterar mig så mycket på som hans sätt att plöstsligt uppmärksamma hästen i femte inner när det är ett varv kvar till mål som sen - helt apropå - vinner loppet.

Jag tycker att det förstör spänningen totalt att redan i början av loppet tala om vem som vinner. Jag blev lika irriterad som du, anbritt, när Hans G sa att den i tredje inner skulle vinna. Snacka om att sabba det man har sett fram emot.

Liknande trådar

F
Trav Varit på lite trav sista veckorna och kan inte annat än häpna över vad mycket ungar det är som dräller runt på stallbackarna! Alltså...
2
Svar
33
· Visningar
3 659
Senast: Konie
·
N
Trav För någon vecka sedan så startade vi hästen igen i ett p21 lopp. Han värmdes upp ridandes på innerbanan, som bandomaren och sekretariat...
Svar
13
· Visningar
1 321
Senast: noppitoppan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka