Jag undrar hur ni ser på saken, jag har länge funderat på att skaffa en havsblå - ljusblå tävlingskavaj, inte en mörk, vill sticka ut lite. Typ sånna som tävlar för Island har, typ den färgen. Jag tycker det är supersnyggt, men jag vill höra vad ni tycker, tycker ni det passar när man tävlar lätta klasser, eller är det bara nått man ska hålla på internationell nivå?
Lite udda kanske
Men jag har länge försökt hitta nån kavaj som liknar lite på de som tävlar i landslaget för Island, utan något vidare resultat, tips?
Visst det finns t.ex. Spooky? om det heter så men det kostar lixom 2500+ kr, någon som vet var det finns lite billigare? Eller om någon har beg. till salu?
Storlek S
Den röda kavajen finns det lite mer av, och speciellt sånna som säljer beg. Men jag sku hellre vilja ha en blå.
Lite udda kanske
Men jag har länge försökt hitta nån kavaj som liknar lite på de som tävlar i landslaget för Island, utan något vidare resultat, tips?
Visst det finns t.ex. Spooky? om det heter så men det kostar lixom 2500+ kr, någon som vet var det finns lite billigare? Eller om någon har beg. till salu?
Storlek S
Den röda kavajen finns det lite mer av, och speciellt sånna som säljer beg. Men jag sku hellre vilja ha en blå.