Björnhägnet nästa med två jämtar

Gnist

Trådstartare
Eller, ja nästan i alla fall.. :angel:

Först blir det ju utställning ännu nästa helg och sedan 1½ vecka efter det, blir det en tripp till björnarna för nu är även Molly gh på viltspårsprov, med 40 p av 42 möjliga. Avdraget kom sig av att hon hade lite för hög fart i spårningen, men hon klarade alla vinklar, sträckor, bloduppehåll och spårslutet utan någon som helst tvekan :banana:

Sv: Björnhägnet nästa med två jämtar

Ringde till uppfödaren i dag och talade om att hon klarade det och han blev jätteglad att få en lägesrapport om henne, då vi köpte henne i andra hand när hon var strax under året.

Han bor ju rätt nära och skulle ev komma och kika i backe på utställningen. Själv hade han inte anmält, men skulle visst kolla upp om det gick att efteranmäla. I sådant fall kommer systrarna att konkurrera mot varandra i Ökl :)

kanske onödigt, men... glöm inte att ta med kameran när du ska åka till björnarna! :bump:

grattis till Molly-kul.... du får inte glöma kameran så vi får se hur det går med björnen. Sen får vi hoppas att du "klassar ut älgubbarna totalt":angel::angel:i Backe.
prillan

Jag ska fota och en kompis ska filma :D :bump:

Prillan:

Huruvida vi klassar ut gubbarna återstår ju att se, men jag hoppas ju på att det går lika bra som i Stöndar allra minst :angel: ;)

Jag ska fota och en kompis ska filma :D :bump:

Prillan:

Huruvida vi klassar ut gubbarna återstår ju att se, men jag hoppas ju på att det går lika bra som i Stöndar allra minst :angel: ;)

det gör ni säkert:banana:om det inte är allt för mkt jobb härhemma så kommer jag o småtjejerna o hejar på er
prillan

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka