BJ empower mint i Uppsala?

Energi

Trådstartare
Jag har fått en ny favorit. Jag har på riktigt drömt om den två nätter i rad. Den är SÅ jävla god.

MEN DEN FINNS JU INGENSTANS?

Jag kommer inte ihåg var jag köpte den första gången och nu hittar jag den inte igen. Käraste uppsalabor, var finns min glass? Jag har kollat maxi i stenhagen och båda city gross.

Finns det mint-smak?! Jag måste leta! Operation "besök varenda affär som säljer BJ i Piteå" kan börja! :D

Den är helt fantastisk. Jag är inget fan av många BJ-glassar men denna är verkligen amazing.
I min stad har alla Konsumbutiker och alla ICA den, så det bör inte vara några problem att be dem ta in kan jag tycka?

Hittade på lokala ICA-butiken. Synd bara att jag skulle på jobbet och inte riktigt har frysmöjligheter där. Kanske på vägen hem ikväll :D

För övrigt kommer jag nu att beskylla dig, @Energi, för den eventuella viktuppgång denna tråd kommer att innebära för mig. Jag har nämligen precis varit och köpt glass. På en tisdag. Och naturligtvis hade de "köp två betala för en", så jag var ju tvungen att ta med en Cookie Dough hem också. Det blir en lång kväll...

Åh den är så fruktansvärt god! Hittade den på mitt coop, sedan försvann den!! Har inte hittat den igen. Skäms lite för att be dem ta in en B&Js glass åt mig, ska nog leta på andra ställen. :angel:

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 691
Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 528
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?