Biten - ska jag gå till läkare?

Sv: Biten - ska jag gå till läkare?

Men dagen därpå var inte armen svullen och bara lätt värk och idag ett par år senare har jag bara ett ärr kvar. Men det var en "knöl" precis där bettet var under huden i två år efter.

Vad är det egentligen? Jag har absolut inga men efter bettet, förutom den här lilla knölen. Jag är inte orolig längre, men det ser lite roligt ut.. :p

Sv: Biten - ska jag gå till läkare?

Vad är det egentligen? Jag har absolut inga men efter bettet, förutom den här lilla knölen. Jag är inte orolig längre, men det ser lite roligt ut.. :p

Jag är inte helt hundra... får väl ringa 118 100 ;)

Men jag kan tänka mig att det är en hel del muskler, bindväv och jox som flyttats ur läge...

Liknande trådar

Hästhantering Hej Har en häst på foder som jag haft hand om i 3år nu och som alltid vart en jäkel på o bitas o nafsas. Oftast biter han inte hårt...
Svar
5
· Visningar
8 162
Senast: xmobilexd
·
Z
Hästvård I torsdags kväll kom jag ut till stallet för att rida en kortis på pållen min. Hämtar honom i hagen och tycker att han ser lite... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 348
Senast: syrran
·
G
Hästvård I 1½ år nu har jag funderat på om jag handlade rätt när mitt fullblodssto skadade sig i hagen och blev långtidskonvalescent. Jag valde...
Svar
17
· Visningar
1 992

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka