Biltemas olika backkameror

Wilfa

Trådstartare
Funderar på att sätta in kamera i släpet och hört att många är nöjda med Biltemas. Men, det finns två varianter. Vilken är bäst? Verkar finnas sugproppsfäste till den billigare sortens monitor, någon som har det? Kör med olika bilar och hyr dessutom ut släpet så vill gärna att det är lätt att flytta monitorn mellan olika bilar. Några andra synpunkter eller kloka input?

Vi hade den billigare och den funkade bra. Hade släpförsäljaren att montera kameran, han tyckte det var en jättedålig idé innan, efter var han omvänd och skulle rekommendera den till alla då han sett hur den funkade. Använde inte sugkoppsfästet, hade inte riktigt nån bra yta att placera den på. Kommer inte på några direkta nackdelar med kameran.

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 527
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 561
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
6 013
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka