Bilstol i V50

keilir

Trådstartare
Någon som har en Volvo V50?

- Vilken stol får plats/inte plats?

- Vad har ni för bilstol?

- Var i bilen har ni den?

Vi funderar på en Multi-Tech, men måste man då ha den fram? Eller får man plats fram om man har den bak? Och får man plats bak om man har den fram? ;)

Sv: Bilstol i V50

Kan egentligen inte svara på din fråga då vi inte har en v50 men...

Vad jag fått höra så skall britax vara en av de minsta stolarna (vi har en hi- way) båda våra barn har suttit kanonbra i den och den tar faktiskt liten plats!

Vi har också en acta stolen och den kräver extremt mycket utrymme och ändå sitter inte barnen bra i den tycker jag!

Jag föredrar att ha stolen bak, bakom de främre passagerarsätet MEN av rent utrymmesskäl så är det bäst att sätta den på passargerarsidan fram. (sitter stolen bak måste man juster ryggstödet på passagerarsätet fram väldigt upprät och dra fram stolen rätt långt fram så komforten om man vill ha en passagerare fram blir lika med noll! Sätter man stolen ist fram så går det mycket bättre om man vill ha en passagerare bak mer komfort med andra ord!)

Liknande trådar

Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 850
Senast: Jeps
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
2 006
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Hej! En av mina hundar får inte plats i buren bak i bilen och behöver därför åka bältad i baksätet. Vi har hittills bara haft en filt...
Svar
13
· Visningar
916
Senast: fixi
·
Hästvård Hej, Min häst har lite sådär hovkvalite just nu och jag är lite rädd att jag kommer behöva sömma om några sömmar innan nästa skoning...
Svar
2
· Visningar
396
Senast: Tsaren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka