Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Inga varningslampor.Lyser någon varningslampa?
Och ja. Den måste in på verkstad. Det där är inte normalt beteende.
Ja jag är rädd att det är något sådant. Träffar chefen idag så kag får ta det då.Min Caddy gjorde så ett par gånger sen slutade den starta helt och hållet. Var startmotorn som var trasig på den.
Håller med att det kan vara startmotorn.
Finns väl lite annat det kan vara också.
Tex att tändstift börjar bli väldigt dåligt eller att den inte får nog med.
Fel på diverse elektronik kan ge alla möjliga symptom också.
Eller fel bränslesystemet kanske också är ett ett alternativ, lite osäker om det beteendet är vanligt då.
Kort sagt så är verkstad bra.
Haha. Morgontrött tydligen.Eh, det står i trådstarten att det är en diesel... men jag håller med om startmotorn eller elen.
Det är nog gamla synder mest. Det var ju liksom sånt som skinnhuvudena roade sig med på 80-taletVar förbi verkstan och då startade bilen givetvis klockrentMen chefen ringde senare och bilen ska in imorgon för genomgång.
Tycker att verkstadsägaren är läskig. På sitt renrakade huvud har han bl.a texten "skinhead" intatueradTycker att han är obehaglig.
Men on kopplingen håller på att ge upp pga att du inte använt den rätt?Teorin nu är att jag inte tycker ner kopplingen tillräckligt. Låter konstigt eftersom jag kört bilen den 1 mars utan problem.
Nja... på alla moderna WV jag kört går inte ens startmotorn om kopplingen inte är nedtryckt.Teorin nu är att jag inte tycker ner kopplingen tillräckligt. Låter konstigt eftersom jag kört bilen den 1 mars utan problem.
Nej. Startmotorn har inte gått igång. Så det kan stämma. Jag gar nu dragit fram stolen ett snäpp så att det ska bli enklare att tryck ner kopplingen i botten.Nja... på alla moderna WV jag kört går inte ens startmotorn om kopplingen inte är nedtryckt.
För det uppfattade jag det som den gjorde, att startmotorn går iaf?
Om inte, så är tändningslåset en annan kandidat.
Fast det här är ju bara hittepågissningar, ska bilen ändå till verkstad så ger det sig ju.