Billingeritten! *Bilder!*

Noteca

Trådstartare
Ja, ni kan väl det här redan om att säga till om ni inte vill vara med eller om ni vill låna någon bild!

Vi i Team Lönnroos tackar alla inblandade för en trevlig ritt!!:bow:
Äntligen fick vi revanch från vårat oflyt på sydnärke också, och tog 4:e platsen denna gång! :bump:

http://medlem.spray.se/anderswittur/

Sv: Billingeritten! *Bilder!*

hahahaha
ibland funderar man på vad man håller på med, men jag tror jag sitter och kikar på stiglädret som känndes kort. mycket skum stil iaf. :rofl:

vackra kort som vanligt!

Hehe! Är det du som är nr 61? Vi hade ingen annan bild än den på dej! Därför blev det just den! :p

Hihi! Ja, när vi kollade på bilden igen konstaterade vi oxå att det ser ut som om du sover! Men vi kan väl säga att du laddar för tävling, mediterar eller nått!? Haha!

Fortfarande tjurig över att jag inte kunde vara med i år! Otränade både hästen och jag! :D
Dessutom inga papper klara! Kanske att vi återkommer nästa år!

Härliga bilder!! :love: Jag kan nästan känna stämningen :D

Det är så roligt att titta på alla färgglada ekipage :D

Tack! Stämningen var på topp! Men det är den väl alltid på en distansritt!;)

Grattis till placeringen och fina bilder från er som vanligt! :love:

Team Norbergs bidrag till bildskörden är äntligen klart!
Det tar en stund att gå igenom 300-350 st kort! :eek:

Bilderna finns här!

/Camilla

Åh, vad fina bilder! Några är från Åbodvägen, den som går bredvid rakbanan. Jag bodde granne med den innan jag var tvungen att flytta till Stockholm. Det är världens vackraste plats! (Å då menar jag inte Stockholm) Planen var att tävlingsdebutera där, eftersom min häst är född uppe på Billingen, men han blev sparkad av en ondskefull hagkamrat på midsommar, så det gick i stöpet. Jag får njuta av alla fina bilder i stället och gratta alla som gjorde fina insatser.

Med risk för att bli mördad.....
Fina kort, mysigt som tusan verkar det vara. Skulle gärna vara med själv om jag hade häst till det!:d Men bara en sak som jag reagerade på;
trav och galopp på asfalt?:crazy:
Är det mer "tillåtet" inom långritter, eller är de bara jag som är fånig som enbart skrittar på sånt underlag?

Vill absolut inte hoppa på nåt, mer starta en debatt och förhoppningsvis lära mig nåt nytt från andras sätt att se på saker.:)

Med risk för att bli mördad.....
Fina kort, mysigt som tusan verkar det vara. Skulle gärna vara med själv om jag hade häst till det!:d Men bara en sak som jag reagerade på;
trav och galopp på asfalt?:crazy:
Är det mer "tillåtet" inom långritter, eller är de bara jag som är fånig som enbart skrittar på sånt underlag?

Vill absolut inte hoppa på nåt, mer starta en debatt och förhoppningsvis lära mig nåt nytt från andras sätt att se på saker.:)

Här blir ingen mördad!;)

På en del distanstävlingar så finns det inslag av kortare asfaltsträckor och där brukar jag och många med mig trava, men galoppera skulle jag inte göra på grund av halkrisk.

För att hästens ben ska tåla att trava/galoppera på asfalt så behöver man träna den sucsessivt så att benen vänjs vid det hårdare underlaget.

/Camilla

Grattis till eran placering också! :bump: Jag var ju med på ganska många av era bilder! Å Jag ser ganska normal ut med! Haha! :angel: Fina bilder!:bow:

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det dags för hopptävlingsdelen av klubbcupen, och dags för mig att visa vad jag går för på en hinderbana. :p Bedömningen var...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 261
Senast: TeamLundVer
·
Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 197
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka