Billiga bra galjar

K

Kuckeliku

Behöver ett antal så jag undrar vad som är billigast.. jula/ikea/coop/jysk?
kom med tips
 
Sv: Billiga bra galjar

Jag har köpt trägalgar på IKEA och tycker att de helt klart är värda sitt pris. Plastgalgarna som de säljer är för breda för mina tröjor så de får fula märken vid axlarna och de är för veka för att hålla för två par jeans på samma galge.
 
Sv: Billiga bra galjar

det är de vi köper nu, alltså trägaljarna från ikea...
man behöver massor av galjar, förstå rinte att de inte säljs i 50 eller 100-pack.

tänk, jag hade glömt bort denna tråden.
har du tråkigt vippan när du söker så gamla trådar :)
 
Sv: Billiga bra galjar

du HAR tråkigt, eller kul blir det när man sitter och läser i timmar...
många dolda delar på buke...
 
Sv: Billiga bra galjar

och där fick vi reda på var du jobbar, eller?
 
Sv: Billiga bra galjar

Nja, faktiskt inte... det var mera en koppling till tråden i stort. Det kan ju faktiskt vara någon annan som är på jakt efter bra galjar i april 2008 :laugh: (skäms fortfarande att jag inte kollade datum... :o)

Men... vad gör det!!!!
 
Senast ändrad:
Sv: Billiga bra galjar

nytt tips: Auktioner! Jag ropade in två stora kassar med galjar för 10 spänn:D
 

Liknande trådar

Fordon Vad har ni för bilar? Vi behöver köpa en till bil i familjen och är ute efter en prisvärd, bränslesnål bil som är pålitlig och alltid...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 704
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
480
Senast: Svartkatt
·
Fordon Jag har nu fått veta att det är termostathuset på peugeoten som läcker. Det kostar drygt 6000 att laga. Jag var i kontakt med en som...
2
Svar
30
· Visningar
3 138
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp