Billig digitalkamera

M

Mykatt

Någon som har något tips om en bra och billig digitalkamera? Minst 2 mpix, och under 1500:- Vart hittar jag en sådan?

Jag köpte min Labtec DC-2320 på Microstore när de hade en drive på den, då betalade jag 795:- nu kostar den 840:- + porto

Den är lätt att använda och kan oxå filma små snuttar. Den är visserligen inte bäst på närbilder inomhus med blixt. Men för mina syften duger den bra och det är ju inte hela världen om den skulle försvinna.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
266
Senast: sweep
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
442
Senast: ameo
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
432
Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
507
Senast: Windy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama