JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bilist körde på häst och ryttare – misstänks för smitning
Moderator
Hästnyheter
När två ryttare ledde sina hästar längs en väg under tisdagskvällen blev en av hästarna påkörd av en passerande bilist. Polisen utreder...
Hästnyheter
En ryttare och häst skadades när de i samband med en ridtur blev tvingade att väja in i en stenmur vid möte med en lastbil. Föraren...
Hästnyheter
En häst på vägen och en arg bilist. Det var upprinnelsen till ett bråk som slutade med en polisanmälan och ett påkört hästben. ...
Hästnyheter
En bilist har kört på en häst på väg 97 i höjd med Rasmyran. ...
Källa / Läs mer...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Precis! Hade det bara varit en av mina systrar som varit kass så hade man kanske kunnat skriva av det som otur, men när både de och...
Lyan
Idag kl 10:54
Svar: 1 828
Visningar: 177 040
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag har äntligen kunnat lägga en beställning på fler luminatus från Imazo. Hoppas på att de kommer på onsdag. Ska se till att göra om...
Red_Chili
Idag kl 10:46
Svar: 1 327
Visningar: 39 388
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Okunskap gissar jag? Men det kan inte varit första gången dom hundarna gjorde utfall 🙈 men för vissa ringer aldrig klockan.
Nota
Idag kl 10:31
Svar: 1 118
Visningar: 64 796
Hund