Bilirubin på hund.

Narcissa

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av detta? Min ena heeler har förhöjda värden av bilirubin i urinen. Hans ordinarie veterinär ska ringa på måndag så får vi se hur vi går vidare. Jag hoppas inte att det är något fel på hans lever..... Usch så tråkigt det känns.

Någon som har erfarenhet av detta? Min ena heeler har förhöjda värden av bilirubin i urinen. Hans ordinarie veterinär ska ringa på måndag så får vi se hur vi går vidare. Jag hoppas inte att det är något fel på hans lever..... Usch så tråkigt det känns.
Det kan bero på flera orsaker. Vad har han för andra symptom?

Liknande trådar

Hundhälsa Min ena hund har ju kliat sig lite till och från i många år vilklket gjort att jag trott hon haft lite kvalsterallergi. Hon kliar sig...
Svar
9
· Visningar
861
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
837
Senast: Lillkin
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 186
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar