Bildtråden

Det är få gånger täcket och flughuvan suttit som de ska på denna clown till häst. Det här var dock en ny variant 😅🙈


IMG_6103.jpeg
 
Det bästa med att betessäsongen börjar lida mot sitt slut är att den här shettisen, förklädd till halvblod, inte är proppmätt längre. Därmed förvandlas helt plötsligt det farliga hörnet till världens bästa hörn! Jag uppmuntrar honom alltid att stå där en stund och äta innan vi börjar varje pass för att avdramatisera. Hela sommaren har han varit skeptisk men nu går han dit självmant, parkerar och mumsar och vill inte därifrån 😂

IMG_6290.jpeg
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
768
Senast: swemale
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
457
Senast: Snurrfia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 603
Senast: gammalek
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 090
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp