Bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är få gånger täcket och flughuvan suttit som de ska på denna clown till häst. Det här var dock en ny variant 😅🙈

IMG_6103.webp

IMG_4894.jpeg

Vi hade träningshelg på gården och medryttarna var med. De gjorde ett fantastiskt jobb med våra killar.
Han har boots på för att han har krass hovkvalitet just nu och vi fick lägga på lite större skor och ville inte att han skulle trampa av dem före hoven växt på sig lite.

Det bästa med att betessäsongen börjar lida mot sitt slut är att den här shettisen, förklädd till halvblod, inte är proppmätt längre. Därmed förvandlas helt plötsligt det farliga hörnet till världens bästa hörn! Jag uppmuntrar honom alltid att stå där en stund och äta innan vi börjar varje pass för att avdramatisera. Hela sommaren har han varit skeptisk men nu går han dit självmant, parkerar och mumsar och vill inte därifrån 😂

IMG_6290.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Snart är det jul och jag är på jakt efter böcker åt min 4-åring. Det vi är ute efter är böcker med illustrationer. Där det händer...
Svar
15
· Visningar
277
Senast: Badger
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 045
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt...
2
Svar
36
· Visningar
2 893
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
33 34 35
Svar
692
· Visningar
43 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser