Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hon är så ljuvlig att jag bara ler när jag ser bilderna på henne!
*kl*
Här är senaste bilden på mitt djur, känner liksom att den passar in här efter hennes runda bilder - jag är typ lika fet - dock utan att vara dräktig. Bra att se film och bild ibland, ikväll blir banne mig ingen god lördagsmat.
Han fick småhoppa lite idag och sista språnget på en liten oxer så fick han hoppa av lite nära. Då blev han sur på tanten som stört honom och valde att småbocka lite efter landningen, charmigt värre.
En bild från dagens tävling. Vår andra någonsin! Det gick inget vidare, men jag ser det som miljöträning och är glad ändå. Och jag tycker att vi var ganska stiliga!
Tack! Han är en holsteinervalack på 17 år e. Marlo, jag har haft honom sedan 2009 och nu börjar vi hitta varann ordentligt. Det är bara nerverna som ska hamna på plats också
Kropp & Själ Ja och om man jämför med andra livsmedel för 345 kcal så inser man snabbt att det är rätt lite. 2 mackor (med halvfeta pålägg) eller ett...