Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Konstigt nog så tyckte Katten det var jätte kul att busa med hundarna. Hon var själv kattunge och klättrade aldrig högre upp, utan "hängde" i trädet och retades med valparna!!
Kanske rentav Cihuaua? Nu blir jag förvirrad!!!
De är lika tibbar när de är valpar (bild 1) men på bild två så står öronen upp och den är mer lik en chihuaua.
På bild 3 så ser den också ut som en tibbe fast med chihuaua storlek och rätt uppstående öron..Hjälp
Korsning kanske??
Jag tror det är avårt, jag står tex i kö hos flera uppfödare (ifall att....), man får nog räkna med ett år innan man får någon, om man inte kan tänka sig ta någon med mindre skönhetsfel, då kan det säkert bli någon över. Jag tror det är riktigt krig om alla vavvor nu, då jag köpte för 3½ år sen hade jag bara träffat en IRL och det fanns inga reklamer eller nått med vavvor.... Jag letade en månad innan jag hittade min älskling. Nu får man leta jättelänge och betala 2-3 ggr så mkt
Bebben - 7 månader är en härlig ålder Leonberger blir väl inte lika stor och tung som din? Nu kan jag knappt stå gränsle längre över vår "lillkille" när jag torkar tassarna.
Vet inte vad han väger idag. Faktiskt dags att väga, det blir väl framtassarna på en våg och baktassarna på den andra lyfta klarar jag inte längre. Skulle jag gissa ligger han nog runt 45 kg nu, vi får se om det stämmer. Han är ju väldigt gänglig än.
Juridik & Ekonomi https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kronofogden-tog-evas-saker-trots-att-hon-saknade-skulder
Känns som det saknas information, att låna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.