*Bildtråd* Ni har ingen???

Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

felfelfelfel
fixar inte med att infoga bild,ni får nöja mer med länk

Tez1:

Hmm...lyckades bara länka till själva bilden... Konstigt att det inte går... Kan det vara att yahoo där du lagt upp den inte "tillåter" att man lägger upp den direkt så via deras server?

bb50.jpg

Nu då,
Ett vanligt fenomen verkar vara att ryttaren måste hela tiden kolla så att hästen verkligen har med sig nosen den här gången också. Hur kommer det sig att ingen litar på att hästen inte slarvar bort nosen?
Att se i spåret är ok, det kan ju plötsligt bli ett hål :) men nosen, den ramlar inte av.

Senast ändrad av en moderator:

Förstår inte riktigt vad du vill ha fram med de förra inlägget!?

Formulera om lite kanske :o :angel:

Tja, hela tiden vet jag itne om jag håller med om, på strandbilderna tycker jag inte jag tittar på näsan på ett enda kort förutom på det sista när jag pussar på henne =9 På bilderna med min travhäst gjorde jag det väl på hälften så man kan ju hoppas att jag utvecklats sen dess då (1.5år sen de korten togs) =0)

Vi skulle ju inte kritisera i den här tråden...:angel: :angel:

Hade jag lyckats att klippa bort massa onödigt runt bilden så hade jag gjort det, men jag har hittills inte lyckats med annat än att fördärva bilderna...

pic_dl_temppic.php

Yes yes yes jag vet att det finns mycket att kommentera bla min sits men jag är iallafall medveten om det o jobbar med det:D

Kanonfin travare :love:
och den sista bilden på din nya stjärna var underbar!!!

Tesora

kan ju lägga in en bild när jag tömkör min älskling oxå! Men tänk på att det här var för fyra långa år sedan :angel:
nioitm.jpg
[/IMG]

Tack! Det är en nordsvensk travare. Med din vackra hingst skulle hon få vackra föl ;).

någon nordsvensk har han inte betäckt än ;)
men kan tänka mig att det skulle bli en helt ok häst :d
vet ju att det finns någon som korsar dessa raser som har en P.R.E hingst! ska bli spännande att se vad dom utvecklas till:)

Tesora

Jag tror de kan komlettera varandra, ska bli intressant att följa de korsningar som redan finns, min tränare har ju några att studera...

Två snubbar sitter på en parkbänk och super. Den ena har fått tag på en årgångs konjak och den andra en Explorer.
Sen kommer dom på den briljanta iden att blanda dryckerna.
Blir kojaken bättre?
Blir Explorern bättre?
Snubben som köpte Explorern för den var billig, ska han få blanda?
Snubben som har fifflat till sig en konjak, gör han konjaks älskare en tjänst?
Klart att dom i ett fritt land får blanda, men dom ska inte räkna med att bli beundrade.

Tack alla för beröm av mina kort, alltid kul =0)
var i ridhuset häromveckan med mina 3 kompisar och deras travare och folk blir väldigt förvånade när de ser att travare kan funka som ridhästar övht. En tjej (som tävlar ganska höga klasser) satt på läktaren och och kikade och min kompis nämnde att
-ja, det är ju en travare
-Vilken av dem? frågade tjejen
och blev väldigt paff när hon fick veta att alla tre var travare...
Å andra sidan såg inte Bent heller att den ena av dem var en travare när de tränade för honom =)

Den travaren är betydligt stabilare ridhäst än min, går i bättre form och har kommit mycket längre på väg (jag fixade inte galoppen på min medan detta ekipage har börjat nosa på galoppiruetter).
Fast min är givetvis finast! *partisk*
Och ibland är det en fördel att bara ha två gångarter, enklare det än min kompis som har 5 gångarter på sin travare som han blandar lite hejvilt.. Fast de börjar också se riktigt fina ut.

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 145
Senast: Pinus
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
104
Senast: Rosett
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 407
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka