Bildgalleriet!!!

C

chipp

hej någon som vet när det kommer kunna gå att sända in bilder igen :confused: nu när jag väl har superfina bilder vill man ju lägga upp dom:rofl: Det är ju alltid roligt med nya bilder i galleriet:D

Sv: Bildgalleriet!!!

Nu bör Bildgalleriet fungera igen.
Jag har även lagt in några nya månadens bilder under Årets bilder 2006.

Jag vill uppmana alla att rösta på bilder de verkligen gillar. Leta gärna lite innan ni röstar också.

Visst är vissa fotografer väldigt talangfulla, men just nu är det nog lite väl många bilder från sådan som tidigare har bilder bland årets bästa, anledningen är troligen att man hittar dessa lättare och röstar på dem med bra betyg.

Rösta på nu ;)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama