Bildförstoring

C

canon_eos

Jag har funderat på att förstora upp en bild på min älsklng och skulle gärna veta vilken ni tycker att jag ska förstora upp.
Han lever tyvärr inte längre och jag han nästan precis skaffa min kamera innan han blev dålig, så jag vet att bilderna kanske inte är av toppkvalite.

Bild 1
DSC00083.jpg

Bild 2
killen3.jpg

Bild 3
killen2.jpg

Bild 4
Bild019.jpg

Sv: Bildförstoring

tvåan var bäst av de bilder du har..

ettan och fyran var suddiga och trean såg katten ganska ful ut..

tack för svar.
Det blir nog nr 2.

Bilderna blev faktiskt bättre när du gjorde om dem :)

Bild två helt klart, ingen av de andra håller ens tillräckligt bra kvalite för att kunna förstora. Tveksamt om tvåan gör det heller, hur stor förstoring har du tänkt dig?

Bild två. Inget snack om saken. Dom andra var inte så bra. Jättefin katt!

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Celinehenn
·
Övr. Katt Jag har under många år drömt om att skaffa katt men ständigt trängt undan drömmen utifrån min livssituation. Jag bor i lägenhet, pendlar...
Svar
19
· Visningar
1 078
Senast: Keb71
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25