Bildförminskningen funkar inte

Migo

Trådstartare
Den automatiska bildförminskningen fungerar väldigt sporadiskt för mig, ibland går det bra men väldigt ofta blir sidorna helt oläsliga pga extremt breda bilder som gör att man får scrolla flera sidbredder.

Är det ett lokalt fenomen eller är det fler som har problem? Om det är lokalt, vad kan orsaka det?

Sv: Bildförminskningen funkar inte

Jag upplever det bara i några sekunder under tiden som bilden laddas, då rör det ofta en jätte stor bild när internet segar sig. Sen förminskas den direkt. Mao inget problem för mig.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
502
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 577
Senast: Tilly_85
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 140
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 028
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar