Centaur

Trådstartare
Har hämtat några party-bilder från min kompis dator, men jg behöver fixa lite med dem, ffa ta bort röda ögon. Jag hade ett program tidigare som het Picture It som jag tyckte var bra, men det verkar ha försvunnit? :confused:

Så undrar om nån har tips på bra och gratis bildprogram som jag kan ladda ned! Och var?
 
Sv: Bilder

Gimp, vet inte var men sök på "Gimp" här på Buke och på google.
 
Sv: Bilder

Hm det funkar inte, har fått linken för att installera i min registreringsmail, men kan ej öppna sidan, får felmeddelande.. :crazy:

Sökte även på gimp men verkar ju som man måste vara expert för att installera det! :p
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Samsung och min kompis har Iphone. Tidigare har vi kunnat skicka bilder till varann på messenger, men på sistone har de blivit...
Svar
10
· Visningar
8 199
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 428
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: lisa412
·
S
Anläggning Nu i helgen ska jag börja fixa med ett vindskydd i en av hagarna. Tanken är att hästarna ska kunna vara där på nätterna nu på sommaren...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 541
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp