Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Lite OT men min mammas katt har haft samma problem och var riktigt ful (kal mage, mellan bakbenen och även på frambenen) ett tag. Hon fick Ciklosporin utskrivet av veterinären och det har hjälpt oerhört, hennes päls växte tillbaka förvånansvärt snabbt och nu ser hon fin ut där igen och verkar inte tvätta sig där alls lika mycket. Möjligt att det kanske beror på vad problemet med tvättandet bottnar sig i ursprungligen (allergi eller stress) men tänkte bara tipsa om det.
Tack för tipset! Jag ska kolla det botemedlet jag har i tanken först, jag är relativt säker på att det är stress. Ska köpa på min lite Feliway, kanske kan lugna. Hon slickar inte bort pälsen, hon tuggar av den. Men som sagt, funkar det inte ska jag kolla med vet om Ciklosporin.
Smyger mig in med en liten film här.. Måste ju skryta lite med att jag lyckats lära matvraket att hon måste göra något för att få en godis http://www.youtube.com/watch?v=lQne5KBHLKo
Jag har nyss varit duktig o tagit bilder på mina busfrön, men hur fanken kan jag lägga in dem här?
Snälla, hjälp mig.. Är inte så teknisk, tydligen... ;D
Hästmänniskan Tror du kan pruta rätt rejält. Det är stendött på marknaden och ingen blir av med sina hästar. Ser inte ut att bli ngt billigare heller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.