Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

Lägger in lite nya bilder, Katten jag rädda visa sig vara en hane. Så han fick namnet styggve då han är lite elak, bits och rivs hela tiden.
Styggve

Och så fick jag hem två kastrerade honkatter, Carizma skogkatt och bondkatt. Men bror snodde henne.
Carizma

Och Carma som är perser och norsk skogkatt.
Carma

Styggve och Carma

KL.
Eftersom vi var tvungna att ta bort våran hund väldigt hastigt så har vi just nu dessa två som fyller tomrummet lite hemma. Dom är lånade av min mamma som även fött upp hankatten.

Segersjös Lubbas, drygt 8 månader gammal.
195953_10150109314920588_588725587_6831361_2770645_n.jpg

8 veckor
100828%20Lubbas%208v%201.JPG

och hans mamma GIC Solstrimmans Lady Hillingdon.
081218%20Lady%2008.JPG

*LÅN*

Här är en bild på mina 3

den stora långhåriga heter "lillen"
den trefärgade bredvid är "Liv" och
den som ligger "under" madrassen är "Lova"
DSC_0026.jpg

ska ladda upp fler bilder så det kommer om ett tag :)

Jag kanske borde presentera Zizzo, en katt med något udda personlighet :D.
4 år gammal, hälften skogis hälften perser.

zizzovsblommor.jpg

Han ville ha tillbaka sitt fönster i morse. Notera den blivande tomatplantan som sticker upp mellan frambenen...

Men så söööt! :love:

Tack :). Jag har fler katter hos mina föräldrar och har haft många tidigare, men ingen har satt sig så i hjärtat som den här lilla pälsbollen :love:. En bild till, han gillar verkligen sitt fönster :D. Att han lyckades trassla sig ur det här utan att riva ner saker kan jag fortfarande inte förstå :p

ojoj.jpg

Jag tror jag dör så söt man kan vara! :love:
Vad är det för en sötsak??

Jen80; Otroligt vacker katt där också! :love: Verkar vara ett riktigt charmtroll.

Tack! Han är och kommer alltid o vara min lilla bebis :love:. Han ruskigt charmig och han ger mig måååånga goda skratt varje dag :D. Det är lite kattunge över honom fortfarande ;).

+ CeciliaT

Tusen tack för snälla ord! Jag blir jätteglad över komplimanger kring katterna och billderna!!!

Lyckan är definitivt en "mini-gulle-vild-katt", mycket bra beskrivning av henne! Hon är rätt skruvad, men fullkomligt bedårande! :love:

*KL*

Här kommer två nya kort till =)

Första gången damen får vara ute på riktig (i sele dock självklart).

kl

ååh en kattråd!
Här är våra toktassar:

Schrödinger, hon ganska precis ett år nu.

lY5s7.jpg

Sitter alltid fult,
KY7L5.jpg

85x3Y.jpg

och älskar att hoppa ner i påsar.
gKYkw.jpg

Och Storkatt. Ja, han heter så. Han är ca 1.5 år nu.

DxvpR.jpg

SVfMT.jpg

Blkwo.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
925
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
449
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka