Tjôta
Trådstartare
Återigen har felet med att bilder inte syns i inläggen eskalerat.
Jag har haft problem till och från hela tiden, det är ju inte alltid man upptäcker att bild/er saknas.
Just nu är det högaktuellt i trådarna Efter lysning! och Hisslampa modell äldre.
Som det skrivs i de trådarna:
Kopierar in mina svar från båda ovanstående trådar
Jag har haft problem till och från hela tiden, det är ju inte alltid man upptäcker att bild/er saknas.
Just nu är det högaktuellt i trådarna Efter lysning! och Hisslampa modell äldre.
Som det skrivs i de trådarna:
- syns bilden ibland
- syns "bilden saknas"-rutan (vit ruta, rött kryss) i IE men inte i Firefox och Opera
Kopierar in mina svar från båda ovanstående trådar
Inte jag heller och jag vet att bilden fanns där igår.
Jag använder Firefox som webbläsare, ska kolla om det går att se i IE eller Opera.
Det är en trekantig lampa med bitar av färgat glas och blyinfattade kanter.
Tillägg:
Bilden visas öht inte i Opera eller Firefox.
I Internet Explorer kommer den lilla vita rutan med ett rött kryss fram och det går inte att öppna bilden.
Och av någon anledning så finns inte det röda krysset i andra webbläsare än IE så då går det inte att öppna bildenHögerklicka på det röda krysset, och välj egenskaper. Kopiera URL-adressen där och klistra in i adressfältet så kommer bilden. Av nån underlig anledning måste man välja öppna osv också, men bilden finns där.
Det är dessutom så att bilden kanske visas idag men inte i morgon (se tråden Efter lysning!).
Detta är ett gammalt problem som gång på gång är påtalat för Gunnar men han verkar inte riktigt förstå att det är ett problem. Med den sista uppdateringen har felet eskalerat.