Bilder på Troll 660

Q

Quadrophenia

Hej!

Är det ngn som har några bilder på hingsten Troll 660? Eller vet ngn hemsida där han finns med?

Tack på förhand
/Q
 
Sv: Bilder på Troll 660

Har en bra bild hemma som tyvärr inte finns kvar på nätet längre. Jag kan försöka scanna den och maila den till dig om tekniken är med mig. (har en 4 åring efter Troll själv)
 
Sv: Bilder på Troll 660

Hej!

Det är en kompis till mig som vill se bilder på honom. Hon hade för några år sedan hade en avkomma efter Troll, som tyvärr fick hon tas bort som 2-åring pga av en illa riktad spark.
Men du får gärna prova att maila bilden till mig så ska jag visa henne så blir hon säkert glad.

Tack på förhand/
Q
 
Sv: Bilder på Troll 660

Hej,

Jag är också intresserad av mer information om Troll 660, inte bara bilder. Vet ngn om det finns info sida eller dylikt?

/Lena
 
Sv: Bilder på Troll 660

jag sköter en avkomma av Troll. :)
 
Sv: Bilder på Troll 660

Troll stod på station hos en kompis till mig och här runt fanns det ganska många avkommor efter honom , det var Agneta Sjögren Fredriksson Sjövillans hingst station som ägde honom då, såg ganska många unghästar efter honom och de var för det mesta väldigt lik honom till utseende, de som mina kompisar ägde var lite speciella att rida in för flera hade sadeltvång och bockade när de fick upp ryttare på ryggen, men de blev trevliga ridhästar så småningom. Har tyvärr inte hittat någon bild på honom . Red honom själv också men det var ingen rolig häst att rida uppfattade honom som väldigt stel vet inte ålder på honom då.
 
Sv: Bilder på Troll 660

Hej! Jag har en valack hemma som Troll är morfar till, skulle vara roligt att få se bild på honom om möjlighet finns?

Mvh
Felicia
 
Sv: Bilder på Troll 660

Åh en tår kommer från mitt öga.
Jag födde upp en avkomma efter Troll 660. Min Royal Troll var den underbaraste varelse jag mött som häst. Ja okey, mitt nya avelssto är näst intill lika underbar. Han blev 20 år och 8 dagar. Han fick somna in den 29 maj i år efter en tuff vinter. Han hade problem med magen och tänderna (hade överbett, tappat en tand fram och även lyckats bryta bort en del av käken som han fick gå med tandställning i 2 månader för). Underbaraste varlese finns inte. Träffade även Troll 660, han stod då i Bispgården och jag kan verkligen säga att han var vacker och mycket fin och skötte sig utmärkt.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Hej! Jag har sått tomatplantor från frö för någon månad sedan, och de har växt till sig rätt bra. Jag har planterat om dem och de växer...
2
Svar
29
· Visningar
1 300
Senast: tanten
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: Shaggy
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 113
Senast: Entourage
·
Foder & Strö Hej! Jag är lite nyfiken på / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, när de...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp