Bilder på rockarder :)

Sv: Bilder på rockarder :)

Ja det är väll mest att tesa på något nytt... Jag tänkte mig så som en skogsvagn funkar och ha ATV hjul. Så chassit från rockarden blir den bakre delen och så bygger jag vidare framåt för kuskbock och bruksskacklar... få se hur egenskaperna blir. Hoppas att man kan köra över ett kalhygge med familj utan att det blir för skumpigt

ja du köra över ett kalhygge ska nog gå bra men köra snabbt i ett maratonhinder.... nja vet inte det. MEN det är jätte bra och skoj med nytänkande. Vi har en sån där skogsvagn som vi kör ved med den klätrar över allting och välter nästan aldrig (om man inte gör något extremt pantat då;P)

Ska skacklarna vara böjda eller raka? Jag antar att det är bäst med böjda, men hur mycket skillnad är det? För/Nackdelar?

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
Körning Hej Det här frågan har säkert kommit tusentals gånger, men jag har sökt och googlat men inte hittat svaret. ;) Vi har tänkt...
Svar
10
· Visningar
1 979
Senast: Anna_
·
K
Körning Hrm... nu var det jag igen... känns som jag börjar bli lite tjatig med mina rockarder...:smirk: Men: läget är såhär:: Jag har en sk...
Svar
6
· Visningar
1 621
Senast: Tjalfe
·
Körning Om du vann massa penga var skulle du göra (inom körning då) :D Då har fått oberänsat med pengar :) vad köper du :D? Om du köper vagn...
Svar
15
· Visningar
2 275
Senast: Elviramax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka