Bilder på nya kaninen (+ hagarna)

gadriel

Trådstartare
Tog korten nu ikväll så bilderna blir inte jättebra. Fick ändra om lite så nu bor de två flickorna och kaninen i den stora hagen och pojkarna i den lilla.

Kaninen som numera heter Arwen har fultl upp att kolla på allt, hon är nog ltie chockad över all plats hon fått och gör massa glädjeskutt och springer som sjutton och har inte alls tid att prata med mig ;)

Här är de fyra pojkarnas hage (1,70 * 5 m):

a3.jpg

a4.jpg

Här är den stora hagen (3 * 6 m):

a1.jpg

a2.jpg

Och så bilder på Arwen ("Manders across the universe" )

Visst är hon bara hur söt som helst :love:

a6.jpg

a7.jpg

a5.jpg

Sv: Bilder på nya kaninen (+ hagarna)

är hagen typ i ett stalle eller nått??
Jätte stort!!
Men är dom där på natten och det är ett stall, så stäng alltid dörren för det kan komma rävar och käka upp dom.. har hänt mig..

Även när man gör ute hagar på gräsmattan att man ska ha tak och glov om man inte sitter och passar dom för jag har även råkat ut för att en rovfågel har tagit en av mina kaniner som jag de när jag var yngre..

Jo jag har hagarna i en liten ladugård. Ja rävarna känner jag till, jag har höns också och då vet man vad både räv och rovfåglar är. Men dörren är stängd i vilket fall för annars blir det kallt för dom.

I vår ska jag bygga ordentliga utegårdar till både höns, marsvin och kaniner som är säkra för både räv, grävling, minkar och rovfåglar.

Wow :bow: det var stort!
Är avis på dig som har möjlighet att ge din kanin sånt stort utrymme. Gissar att du har dagens lyckligaste nin :)

Tack! Ja hon är himlans söt...en riktig prinsessa är hon också har jag upptäckt :D

Tingla skrev:
Wow :bow: det var stort!
Är avis på dig som har möjlighet att ge din kanin sånt stort utrymme. Gissar att du har dagens lyckligaste nin :)

Är överlycklig att kunna ha dom så, vet itne vad jag gjort för att förtjäna min underbara sambo och gården som hörde till (eller ja, det är hans föräldrar som äger allt) :o *världens lyckligaste*

Min sambo har dock börjat inse att gården sakta men säkert komemr förvandlas till ett zoo och är ltie orolig varje gång jag pratar djur eller kollar annonser :D

gadriel skrev:
Min sambo har dock börjat inse att gården sakta men säkert komemr förvandlas till ett zoo och är ltie orolig varje gång jag pratar djur eller kollar annonser :D

Känner igen det där :D Min sambo har dock vant sig och är minst lika involverad i djuren här hemma i vårt lilla "zoo".

Fraggel_Tess skrev:
Känner igen det där :D Min sambo har dock vant sig och är minst lika involverad i djuren här hemma i vårt lilla "zoo".

Va kul , min är inte så engagerad än fast egentligen tror jag han tycker det är ltie roligt men han vill nog inte erkänna det. Han har iaf plockat hem avloppsrör till dom från jobbet :D

Liknande trådar

M
Hästvård Hej. Det är så att jag har flyttat till ett nytt stall där ja inte har tillgång till så stor hage som ja kanske hade önskat och som min...
Svar
16
· Visningar
1 710
Senast: Korven
·
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: jooosan
·
C
Övr. Djur Först måste jag berätta den glada biten: (OM DU INTE ORKAR LÄSA, MEN VILL HJÄLPA MIG MED PROBLEMET, RULLA NER!!) Min lille...
Svar
1
· Visningar
2 549
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25