Bilder på Mums-Mums

loveponies

Trådstartare
Idag skickade Mums-Mums ägare bilder på honom! Jag bara måste visa hur stilig han har blivit! :love: :D
Han är nu 4 mån gammal!

mums1.jpg

mums2.jpg

Tror ni man är stolt eller? :love:

Jag var och tittade på min lillkille idag och han är också kanonfin.
Ska vi kalla det nybörjartur eller? :confused: :angel:
Också nöjd uppfödare !

Vilken haka? Problemet är väl just att det inte finns nån :confused: :angel:

Men stora fötter har han, tycker jag har hört nån liknelse... Stora fötter stora... Minns du vad det var? :angel:

Förresten, loveponies: han har nog fått ett gott hem. Såna bilder tar man bara när man är riktigt kär :).

mandalaki

Det var visserligen hennes kompis som tog bilderna, eftersom hon själv inte blev klok på hennes kamera, men jag tvivlar inte på att han har det bra ändå! :D

Vilken snygging! :)

Har själv en liten uppfödning hemma som fyller 5 dagar i dag! :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
1 177
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
526
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 358
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 081
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka