Bilder på mina marsvin! Färghjälp!!

O

Osis

Provar att lägga upp lite bilder för första gången :love: jag hoppas att det fungerar!
lägg gärna in bilder på era marsvin här med :love:

Om ni vet vad mina marsvin har för färger eller tecken blir jag glad om ni skriver det då jag själv inte vet :crazy:

Denna bild är på Castello i dag gammal jättesöt :love:
http://www.silverplanet.se/_images/gallery/59879

Tabasco också en dag gammal.
http://www.silverplanet.se/_images/gallery/59880

bild på mamman återkommer jag och lite nyare bilder på grabbarna dom är ju ½ år nu ;)

hej Osis
Åh, vilka små sötingar! :love:
Den första är golden agouti, den andra golden agouti/white (eller tvärtom beroende på vilken av färgerna det är mest av).

Lycka till med de små.

Castello är goldenagouti-white, Tabasco är white-goldenagouti. man sätter den färg de har mest av först, och sen i fallande skala (det finns ju djur med tre färger också)

väldigt söta!! :love:

nästa helg ska "mina" första kultingar komma! :banana:

nästa helg ska "mina" första kultingar komma! :banana:

Vad kul med ungar :love:

TACK!! Det var jättesnällt att ni kunde färgerna på mina smågrisar :) Jag ska fixa en bild på Sheela (mamman) också så kanske ni kan berätta vad det är för färg på henne också..

tack tack!!

Om det är den som är mamma till ungarna är det nog samma färg... Fast jag ser ju att den är vit, det är alltid en början och sen är det någon agouti....

Om det är den som är mamma till ungarna är det nog samma färg... Fast jag ser ju att den är vit, det är alltid en början och sen är det någon agouti....
ja bilden är ju inte den bästa, men jag ska försöka ta några nya tills nästa gång jag är ute på internett så jag kan ladda upp dom då.. even nya bilder på smågrisarna som blivit stora nu :)
Jag tror att jag läger upp en bild på småttingarnas fader ocskå :)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 480
Senast: Intejag
·
Hemmet Det börjar bli dags att fundera över hur vårt gamla badrum ska se ut nu. :o Det gamla ska rivas ut under sommaren och i höst ska det...
Svar
15
· Visningar
14 096
Senast: majola
·
Övr. Katt Jag hittade ingen färgtråd här på kattforumet, men jag vet att det finns en hel del duktiga kattmännsikor här som jag fräckt hoppas...
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: Sassy
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 533
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama