bilder på L´art pour l´art- sadlar

L

Lina_kj

jag skulle villa att ni lyckliga ägare av BBs L´art pour l´art och Gaia visar lite bilder! vill jätte gärna se hur sadlen ser ut på häst och bilder när ni rider i sadlarna

Sv: bilder på L´art pour l´art- sadlar

Är det min Zaldi Lusitanus du vill se bilder på, eller finns det någon sadelmodell som heter Gaia? :o :laugh:

Är det inte fel, heter inte modellen Gala och inte Gaia? Det står i alla fall så på tillverkarens hemsida. :o

Extra-allt-modellen, med pinne och allt, av l'Art pour l'Art geter Gala, med L.

Fast som jag förstått är det bara benstöden som skiljer "extra-allt" mot den vanliga? :crazy:

Detta är min L'art Gala. Dessa bilder är direkt från tillverkarens hemsida och är därmed tillverkarens bilder. När jag köpte den fanns bara Gala-modellen, men då hette den endast "L'art pour l'art".
LpLLondonmit_Gurtweb.jpg

LpLLondonHavanaweb.jpg

Har tyvärr inga direkta ridbilder i sadeln. Finns några här. Kan försöka ordna fram några nya bilder om du behöver fler.

ursäkta stavfelet!!! blir lite fel ibland....

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
1 973
Senast: fio
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 102
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
861
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama