Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tips för bildredigering: Om du inte har något speciellt program kan du använda paint som finns i de flesta datorer vad jag vet. Under kategorin "bild" kan du ändra storlek och så.
Här är min förra vovve, mamman new foundland/labbe och pappan Howavart. Hennes syskon blev svarta med vita tecken men hon var den enda som blev gul.
Fanny är idag 10 år och "still going stron" men bor inte hos mig längre utan är omplacerad och har det bra hosa sin nya husse sen snart två tillbaka
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.