Bilder och Filmer på oss westernryttare

Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

Har du aldrig sett mig rida tanten? Får väl se till att du får se oss "live" nån gång också då......:angel:
Shaggy ser lika trevlig ut som vanligt, men så gick det ju bra för er också....:)
Bilden krånglar även i andra försöket....:crazy:

/Carina :eek:

Några bilder till på oss....:D

135.jpg

1db.jpg

1dc.jpg

132.jpg

Håll till godo....vid behov använd mikroskop....:angel: ;)

Vad är det för stam på araben som Erik rider? Den är så himla lik en häst som en kompis har ridit.

Jag vet att han är efter Baba men minns inte riktigt vem mamman är....:D

Är den född på Långs säteri?

Ingen aning, men det kanske Erik eller hans förra ägare vet...:)

Lenita skrev:
Eriks el hästens?:rofl: :rofl: , ursäkta, kunde inte låta bli
Skämt o sidå...hur gick det för Erik?
Du visste det tydligen Lenita, el? Erik själv va väll för finkänslig, att tala om det;)
Tyvärr räckte det inte m förstoringsglas heller att se dina bilder, hopp om större till en gamling som börja få dålig syn:D

Jag tänkte uppdatera mig med foto, men eftersom jag inga tävlingsbilder har (än), får det bli träningsbild av lite annorlunda slaget, men jag tillhör fortfarande W,ryttare trotts det...
http://i79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/Raizakrs-06004.jpg

BonRaiz skrev:
Lenita skrev:
Eriks el hästens?:rofl: :rofl: , ursäkta, kunde inte låta bli
Skämt o sidå...hur gick det för Erik?
Du visste det tydligen Lenita, el? Erik själv va väll för finkänslig, att tala om det;)
Tyvärr räckte det inte m förstoringsglas heller att se dina bilder, hopp om större till en gamling som börja få dålig syn:D

Jag tänkte uppdatera mig med foto, men eftersom jag inga tävlingsbilder har (än), får det bli träningsbild av lite annorlunda slaget, men jag tillhör fortfarande W,ryttare trotts det...
http://i79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/Raizakrs-06004.jpg

Alltid glad att kunna underhålla mina medmänniskor.....;)
Minns inte riktigt hur många klasser han vann men det var några stycken....:D
Okej då, till alla gamlingar....:p

http://groups.msn.com/_Secure/0QgDdAmsSp0P1iaSoX03sWGrELMvIX*vsWlVOKp1dZkknc*xUKy7aE3vi0KBOP6UjQdl1nuDnGxuxQHSjFxmZvJzyL2f7cxua6wJD8ZYsxZE/023_20.JPG?dc=4675520162979523034

http://groups.msn.com/_Secure/0UADdAj8Yl9mBr6mEWzAZbpQjgYX4TOCAjc20pirUPBeEux0wVFPrqTmc31ftU44mcyFu!bP6P!Mq9eu60RcamYawIzzFROFgAVWksQ4rUZ4DdX3dz*PrmXSCVx0AcFcd/KLC-Jag-Chappe-Lotta.tif?dc=4675553507140338722

http://groups.msn.com/_Secure/0QgDdAnISQEXtNJFoElmhmKKXmqIhkrxZ2YQE8QeiJojLwNcA78kRWdZyFKXIWIfHc092ygJ*g3QeWPan*YfJSigV1oVtZZA9QQuXN!wO19E/022_19.JPG?dc=4675520162471137300

http://groups.msn.com/_Secure/0TADdAtoVUi3dIQeXmE4v8f1FqMV2QcoChjRdjZg6NNnXsYRmIogAilAJ!wQl*TPlN4PVpJz7rGZEvzffBKkIHq0twDPg3hNICHAqgaXMEflQV6cMxpc0xw/LKC-G%C3%A4nget2.tif?dc=4675553507144511203

Bra så???...:angel:

Han är e. Ba (ba) u. Shanzmi.
Han har endast haft uppfödaren och en ägare till innan mig...

oj...inte kul med bilder och program som inte vill... jaja..

Vore kul att se er.. men visst var hon med i hagfors med din syster i några klasser förra året ?!?! eller var det en annan häst? :confused:

Jo, det gick ju bra... nöjd:D :o :banana:

Han är född hos Ann Åslund i Kil utanför Karlstad..

haha.. japp så finkänslig är jag !!:D ;) haha...
Resultat:
C tävling:
3:e pris Trail AA utb.
3:e pris W.riding AA utb. (häst:devil: sket i att byta galopp, eller också var det mitt fel.. troligast!!)
3:e pris w. horsemanship AA utb.
2:a pris Versitale horse AA utb.
(vill tillägga att det var mycket bra ekipag med här...;) )
D-tävling:
1:a pris Trail open
1:a pris W. Horsemanship open :D

var väl resultaten...

Fin bild ...:love:

Jaaa, jag ser dom, jag ser dom:bump: ....Fina bilder, men du, vad e det för häst du rider?
Inte är det väll "Chappe", denna ser ju mer ut som en QH?
Ursäkta min nyfikenhet, men jag trodde att Paint skulle ha nåt vitt tecken....:confused:

Waow...nu blev jag impad på riktigt:bow: :bow:
Går det så bra för dig i så många starter, då förstår jag att det är dax och flytta upp till en annan nivå....:D
Så, kanske nån annan stackare har möjlighet till plaseringar oxå;)
Är din häst gammal? Eller rättare sagt, hur gammal är din häst?
Jag menar, då han/ni orkar så många starter...eller det kanske inte är så jobbigt, som det låter....?
Ja, jag bara kollar läget och försöker lära mig, till en DAG i framtiden:D

mmm... hehe...
Han är 15 i år... det beror lite på individen tycker jag men han "tål" det... Jag rider fram ca. 45 minuter innan första start och sen bara lite innan varje start därefter... och gör några "övningar" för vad som är bra inför den klassen...
Han blir ganska trött efer en hel lång dag men han tycker om att tävla så min uppfattning är att han kan starta ungefär 6 klasser på en dag.. men ine så himla mkt till.. Oftast går första klassen dåligt( han kollar in banan,domarn osv. ...så han behöver en "uppvärmningsklass" innan man går in "på riktigt".

Han är också väldigt tävlingsvan så han stressar inte när han "kan" ta det lugnt... så tex. på lunchen (ca. 1 h) så äter han sitt hö,sin väl uppblöta betfor(vid värme) och står och vilar utanför transporten utan att bry sig om ifall de andra hästarna skriker,publiken jublar eller om speakern pratar...

Men wras rekomendation om 4 klasser är nog kanske att föredra på meeting tex.

När jag ska på Ranch Horse Classic så ska han gå 2 klasser / dag.

Blev lite rörigt men hoppas du förstår.....

BonRaiz skrev:
Jaaa, jag ser dom, jag ser dom:bump: ....Fina bilder, men du, vad e det för häst du rider?
Inte är det väll "Chappe", denna ser ju mer ut som en QH?
Ursäkta min nyfikenhet, men jag trodde att Paint skulle ha nåt vitt tecken....:confused:

Paint Breedingstock.....:D
Fast numera är hon dubbelreggad eftersom hon är en cropout paint som inte ens hade nog med vitt för att bli en riktig paint men hade för mycket för att bli en quarter (enligt deras gamla regler men nu är hon som sagt var dubbelreggad)......phu det blev långt...:crazy:
Hoppas du fattar mitt svamlande....:angel:

Jag vet att han är efter Baba men minns inte riktigt vem mamman är....

/Carina

Vad du är bra på att minnas, förresten...:D :eek:

För att vara så gammal menar du....:angel:
Jag minns eftersom Rolf hade Baba på träning för 9 år sen, såg honom på tävling också.....:p

oj, det visste jag inte !!!!! Gick han bra ? Hur gick tävlingen??
:confused: :D :banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka