Bilder och filmer 2011

RebeccaJoli

Trådstartare
Efter årets första terrängträning är det väl bäst att skapa en bil och filmtråd för 2011!!

Underlaget var kanon! Blev inga superbra bilder för kameran dog ganska snabbt, men lite iaf!
Helt grön häst som för första gången ser terränghinder, so be nice! :angel:

img_8969_137226655.jpg

img_8910_137225564.jpg

img_8958_137224576.jpg

img_8970_137227091.jpg

Swish och Greven visar hur det egentligen sak se ut!:angel:

img_8930_137229193.jpg

Sv: Bilder och filmer 2011

åh, vad härligt det ser ut! :love:
säger som Estivuz, här är det långt kvar till första träningen.. men vad inspirerad jag blev nu av dina bilder o filmer! :d

Roligt att höra! Hoppas ni oxå kommer igång snart, och jag hoppas våra träningar blir fler och fler nu! :)

Underbart :love: Jag har tittat på filmen 2 gånger redan :D

Var väldigt avundsjuk på dig när jag kom hem till hästen i Hallands inland i lördags fm - det SNÖADE och var flera cm snö på marken :mad: Men till söndagen fick vi erat vårväder och nästan 9+, allt smälte och vägarna var så mjuuuka :love: Men resten av marken är stenfrusen fortf, ingen terrängträning i sikte på ett tag....

Lite nya bilder från helgens träning för Anna Hassö. Gick kanonbra! Lilla Lina går från klarhet till klarhet!

img_2869_138709462.jpg

img_2899_138709853.jpg

img_2902_138710410.jpg

img_2878_138752182.jpg

kl

wiiie! kanske om allt går vägen så blir årets första träning för mig om drygt en vecka :love: :bump:
ska se till att det blir bilder o filmer då, hihi.

KL
Nu har vi äääntligen varit iväg på vår första terrängträning!
Vi var nere på Gärds och tränade för Linda Algotsson, bilderna har jag stulit av mammaberg:o:angel:
mussegrds2.jpg
mussegrds.jpg
mussegrds3.jpg

Alla ni som redan hunnit träna terräng är OTÄCKA människor o jag tycker inte alls om er längre!:mad:

Ja usch & fy, här uppe var det vitt på marken igen i morse. :( Bara att inse att ft-säsongen för oss i år börjar i maj.

Ni får ta ert förnuft till fånga och göra som jag. Flytta längre och längre söderut;) Nu är vi åtminstone i Växjö, så det är knappt 2 timmar(det tog bara 1,5 timme i lördags!) ner till Gärds. Nästgårds med andra ord:D

Jamen visst!:idea: Varför har jag inte tänkt på att packa ihop, hunden, katterna, mannen, barnen o resten av vårt bohag o flytta söderöver....:angel::rofl:

Jamen visst!:idea: Varför har jag inte tänkt på att packa ihop, hunden, katterna, mannen, barnen o resten av vårt bohag o flytta söderöver....:angel::rofl:

Bra Nova, precis så tänker jag :D :angel:

För att gå lite mer On Topic så blir det kanske kanske kanske terrängträning på Hermanstorp till helgen om vädret sköter sig! Jag håller alla tummar och tår, och att det dessutom blir på söndagen när jag inte jobbar ;)

Ohh vem håller träningen i Hermanstorp? Har inte kikat på vägarna än men tänker optimistiskt att det är inom räckhåll:angel:

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 396
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar