Bilder: min stridsgris

W

Wicked

Jaha, nu har matte varit framme med kameran igen :D Så här kommer lite nya bilder på min rödtott. Hoppas ni gillar dom!

1215970220_resized.jpg

1215970222_resized.jpg

1214936443_resized.jpg

1214936446_resized.jpg

1216218049_resized.jpg

1216218048_resized.jpg

1216218043_resized.jpg

Sv: Bilder: min stridsgris

Ser ut som en söt bredkäftad groda!!!:love:

Tack alla tre :D

Marielen: Haha, jag vet :D En av hans många smeknamn är just grodan ;)

Gah han är så vacker!!

Fasiken, jag måste ha en staffe.. :love::love:

Klart du måste..ge efter för begäret nu! ;) Komsi komsi..

Visst var du i Västerås på rasspecialen den 12 juli?

...och självklart är han skitsnygg!! :D

Klart du måste..ge efter för begäret nu! ;) Komsi komsi..

Haha Men då måste jag leta efter kennlar och allt det där..
Och jag har ju ingen koll alls på vilka linjer som är bra.
Kan du inte bara trolla fram en liten söt tik till mig?:D
Jag vill gärna ha en pied. :love:

Haha Men då måste jag leta efter kennlar och allt det där..
Och jag har ju ingen koll alls på vilka linjer som är bra.
Kan du inte bara trolla fram en liten söt tik till mig?:D
Jag vill gärna ha en pied. :love:

Äh, det där låter som lama ursäkter ;) Jag kan hjälpa dig med både kennlar och linjer. Det råkar även vara så att det är Dieselbäbisar på G, med stor chans för små piedminigrisar :love:

Äh, det där låter som lama ursäkter ;) Jag kan hjälpa dig med både kennlar och linjer. Det råkar även vara så att det är Dieselbäbisar på G, med stor chans för små piedminigrisar :love:

Jahadu. :D
Blir det en liten tös med en snygg fläck över ögat så vet du vart den ska. :D:angel:
Skämt åsido, vore riktigt riktigt roligt med en ministrids gris här hemma. :love:

Jahadu. :D
Blir det en liten tös med en snygg fläck över ögat så vet du vart den ska. :D:angel:
Skämt åsido, vore riktigt riktigt roligt med en ministrids gris här hemma. :love:

Ja, klart du måste ha en ministridsgris att komplettera dom andra grisarna med hemma :D

(Hähä, nu vet jag vem jag ska bombardera med bilder sen när dom små liven anländer :angel:)

My oh my, då får jag nog utveckla selektivt seende. :o
Jag har inte råd att köpa en hund till.. :(
Jag håller ju på och smider planer för en utlandsresa till södra europa till hösten ju. :o
Men vem vet, det kanske blir lite klirr i kassan oväntat. :D

Ja, men bara som åskådare tyvärr! Jag jobbade men jag släpade med mig min "klient" (jobbar som personlig assistent). Kunde ju inte missa detta för allt världen! :D

Ja, klart du måste ha en ministridsgris att komplettera dom andra grisarna med hemma :D

(Hähä, nu vet jag vem jag ska bombardera med bilder sen när dom små liven anländer :angel:)

Åh, min tik vill ha en lillebror! Vi har pratat med en uppfödare i Enköping men jag tyckte hennes staffar var lite för kompakta, min tik är ju ganska långbent och smidig..

Ja,vad säger man.Helt jättefin helt enkelt:love:

En sån söt liten groda:rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
782
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
705
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 988
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 286
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Adoptivhund vägrar gå ut
  • Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31