Bilder i trådarna....

C

Cilver

Hur gör jag för att infoga en bild i min tråd om bilden inte ligger ute på en hemsida????? Jag hr blivit efter frågad om bilder och det är inte kul om jag inte kan lägga ut en bild!!!! Vill ha ett svar! ;) Eller är iallafall tacksamm för ett, :p

Sv: Bilder i trådarna....

Fast Bilddagboken kan vara lite knepig eftersom personer som själva inte har bilddagbok, många gånger tycks ha problem med att se bilderna.

Jag tycker därför att Photobucket och Pixbox helt klart är att föredra. (Vad gäller Pixbox så måste man dock ta bort "?0" i slutet på bildadressen för att kunna infoga bilden direkt i t.ex. en tråd här på Buke.)

Bilddagboken är verkligen knepig. Trots att jag har sådan (som jag aldrig använder, just eftersom den är så knepig att visa bilder från) händer det att jag inte kan se bilddagboksbilder på Buke.

Man läser i den nålade tråden här ovan, som hänvisar till den nålade tråden på Datorer, som i sin tur innehåller diverse instruktioner för både bilduppladdning på siterna och bildinlänkning på buke.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Lavinia
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info