J
jaca
Återkommande så påpekas det att man ska använda sökfunktionen istället för att starta nya trådar i samma ämne. Nu senast stängdes en tråd om boxskyltar på utrustning. Jag är inte ts där men var likaså intresserad av att se olika boxskyltar och gjorde som det sas i tråden innan den stängdes, dvs sökte. Fanns just inga bilder att se i de gamla trådarna, de är borttagna då det gått för lång tid. Har sökt efter många olika saker och gamla trådar är värdelösa idag för det mesta!
Jag förstår inte riktigt anledningen till att man inte ska starta dagsfärska trådar om saker som intresserar en även om dessa avhandlats förut. Finns det inget intresse så lär ju ingen svara och tråden självdör? Förutom alltså att gamla bilder inte går att se så måste ju alla ämnen till slut kunna återfinnas i gamla trådar?
Stäng forumet och använd det som arkiv då!
Jag förstår inte riktigt anledningen till att man inte ska starta dagsfärska trådar om saker som intresserar en även om dessa avhandlats förut. Finns det inget intresse så lär ju ingen svara och tråden självdör? Förutom alltså att gamla bilder inte går att se så måste ju alla ämnen till slut kunna återfinnas i gamla trådar?
Stäng forumet och använd det som arkiv då!