Bilder från mobil till dator?

skogstomten

Trådstartare
Jag har köpt en mobil med kamera (Nokia 5140), men sladden som jag har beställt (för att kunna ansluta till datorn) från affären behagar inte att komma någongång.
Så nu funderar jag på om det går på något vis att skicka bilderna till datorn via internet?

Ja jag är usel på sånt här jag vet :o
 
Sv: Bilder från mobil till dator?

Du kan ladda upp dom på en wap. Men inte på Internet.
Hade du haft en SE så hade det faktiskt gått.
(Du har köpt fel mobil :angel: )

Men kanske det går att ladda upp dom via wappen till tag tag?
*Tänker*
Kolla in på deras hemsida, nackdelen är ju såklart att bilderna blir allas ägodel då.

Vad har du för abonemang?

Du kan inte ha Bluetooth på din Nokia?, för en Bluetooth är tusen gånger bättre, och finns att köpas i varje datoraffär, eller dylikt.
 
Sv: Bilder från mobil till dator?

Du kan ladda upp dom på en wap. Men inte på Internet.
Hade du haft en SE så hade det faktiskt gått.
(Du har köpt fel mobil :angel: )
Attans :D

Men kanske det går att ladda upp dom via wappen till tag tag?
*Tänker*
Kolla in på deras hemsida, nackdelen är ju såklart att bilderna blir allas ägodel då.
via wappen? om bilderna blir allas ägodel är väl strunt samma, det är bara några bilder på min nya pålle som jag vill få ut.

Vad har du för abonemang?
Telia refillkort bara...

Du kan inte ha Bluetooth på din Nokia?,
Nu blir jag riktigt pinsam för jag vet inte, herregud!!! jag är verklgien blåst! :o :eek:
Märks det att jag har haft en gammal härk till telefon i många år? :p
Fast tack ändå!
 
Sv: Bilder från mobil till dator?

Nej nu har jag kollat, du har inte Bluetooth!
Men du har IR, men den kabeln kan vara minst lika svår att få tag på.
VARNING!!! Köp inte pirat kabel bara, för då fungerar inte ditt Suite program.

Men du har detta:
http://www.nokia.se/phones/5140/features.php

Verkar faktiskt vara en bra telefon.
Men SE är bättre! :angel: :p
 
Sv: Bilder från mobil till dator?

Men du, när du tagit ett kort ska det finnas ett alternativ där du kan spara, skicka som sms, skicka som e-mail osv. Då är det bara att skicka som e-mail och till din egen adress, så får du in dem på datorn i alla fal.
 
Sv: Bilder från mobil till dator?

Japp, skickat som mms har jag gjort så det är löst! men tackar ändå ifall jag inte hade kommit på det :-)
 

Liknande trådar

Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 954
Senast: Vallmo
·
IT & mobiler Har försökt läsa igenom reglerna, men vet inte vad mitt problem hamnar under för kategori ( hem och hobby eller här). Moderator får i...
Svar
8
· Visningar
1 602
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: lisa412
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp