bilder från åstorp förra året.

snigelfarmor

Trådstartare
Dagens minsta maratonekipage!

Här kom de körande förbi glasskiosken i centrum!

Man måste ju gå banan!

Är det någon som känner igen bilderna, på vem det är får de gärna säga det!
/jenny

Senast ändrad av en moderator:
oj får ont i magen, vill ut o tävla nuuu!! :bump:

det översta ekipaget är säkert team skäpperöd.

Skulle gissa på att fyrspannet med de svarta shettisarna är Fredrik Rahm...tror bara det är han som tävlar med ett sådant spann. Kortet med hindret....det hindret hade vi från vår klubb hand om på för-VM...gassande solsken var det och ingen skugga förutom en ynklig tanig björk i ena hörnet. Denna ynkliga lilla skugga slogs vi om och vi gjorde inget annat än flyttade stolarna allt eftersom solen ändrade läge på himlen....men vad gör man inte för körsporten *S* Kul hade vi! :cool:

Ooooh, så fina ekipage! :love:
Jag älskar att gå på körtävlingar, alla är alltid sååå fiiina. Kan knappt bärja mig till VM i sommar!

Vita fyrspannet är Felix Brasseur från Belgen
Isabell paret tror jag är en norskas

Nu i morgon åker vi dit för att köra igen

/M

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 614
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: Sassy
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
546
Senast: Kristall10
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 914
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar