Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon *host @athena_arabians host* hintade om att det fanns en bildtråd på katt-forumet, så here I am!
Låt mig presentera Cheenu, en 13 veckor gammal sibirisk kille som flyttade in hos oss i fredags kväll:
Vi trivs enormt bra ihop! Det är en väldigt tillgiven, social och modig liten typ - jag tror att det tog ungefär 25 sekunder för honom att våga sig ut ur buren när vi kom hem, och han ligger gärna nära när det är dags för vilostund
Om jag tittar åt ett annat håll så syns jag inte
Nya blomdekorationen. Efter att hon hoppat upp och försökt klättra på insektsnätet i fönstret som snabbt gav vika då det är fäst med magneter
Ragdoll, markbunden ras. Den som sa det ljög
Vi skapade en gos-pyramid framför TV:n igår. Jag sovandes på sambon och katten sovandes på mig. Sambon sov inte alls, och fick sedan förklara halva filmen för oss övriga inblandade. Jag försökte ursäkta mig med att det faktiskt är väldigt sövande att ha en spinnande kattunge på halsen (bokstavligen talat).
Lantbruksdjur Vi har kört totalt två kläck nu. Första omgången gav 5 kycklingar som nu flyttat ut till en mindre del i hönshuset. De är från våra egna...