Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1 på den!!!@Caoimhe bild 3
Han jagar sin Da Bird.@Caoimhe bild 3
Han jagar sin Da Bird.
Vilken fin kattbädd"Min" nya soffa:
Jag planterade kantnepeta. Åt katterna såklart.
Visste du innan att kantnepeta hör till samma släkte som kattmynta? Kantnepeta är en hybrid mellan kattmynta och bergnepeta
Jag visste det inte innan men blev ju varse tämligen omgående
Vi började morgonen med en liten skogspromenad! Vi fick vända snabbt eftersom mina ben blev helt prickiga av fästingar Ursäkta min bebisröst, varför kan man aldrig prata normalt med djur?
Då är det inte bara jag som uppskattas av fästingarna. I förra veckan när jag var ute ett par timmar och letade checkpoints i Hittaut (en slags lättare orientering) hade jag sammanlagt 36 fästingar krälandes på mig. Typ 5-6 stycken efter varje liten sväng in i gräs/buskage.
Nu har jag fått nys om ett fästingmedel som tydligen ska funka. Tydligen hade bara en kund till 700 sålda flaskor klagat. Det vore underbart att kunna röra sig ute utan att vara helt paketerad i kläder
Då är det inte bara jag som uppskattas av fästingarna. I förra veckan när jag var ute ett par timmar och letade checkpoints i Hittaut (en slags lättare orientering) hade jag sammanlagt 36 fästingar krälandes på mig. Typ 5-6 stycken efter varje liten sväng in i gräs/buskage.
Nu har jag fått nys om ett fästingmedel som tydligen ska funka. Tydligen hade bara en kund till 700 sålda flaskor klagat. Det vore underbart att kunna röra sig ute utan att vara helt paketerad i kläder
Oh, hoppas det fungerar! Här blir det heltäckande kläder nästa gång vi ger oss ut i skogen, problemet är ju bara att jag inte vet innan om tjockis bara vill gå en tomtrunda eller ut i skogen