Men, är det en raggis jag ser? Ser inte om hakan är vit men jag chansar på raggis
I allra högsta grad en raggis. Blå sköldpaddstabby mitted - så hakan är vit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, är det en raggis jag ser? Ser inte om hakan är vit men jag chansar på raggis
Men... men... de var ju bebisar själva för typ tre veckor sedan? Fy tusan vad fort tiden går!Har ni sett vilka tjockisar jag har här hemma . Biggan (den bruna) har gått 8 veckor idag och Soda (den blå/grå) har gått 6 veckor idag . Snart får jag se vad som döljer sig där inne .
Ja, de var nyss bebisar båda två. Biggan blir 2 år i augusti vilket känns helt sjukt! Känns väldigt spännande när det är "mina egna" som får bebisar. Andra generationen med mitt egna stamnamn . Jag kommer eventuellt behålla någon ur Biggans kull. Jag hoppas det blir en hel hög så det blir lite urval.Men... men... de var ju bebisar själva för typ tre veckor sedan? Fy tusan vad fort tiden går!
(Och vad spännande det ska bli att se vad det är för filurer som ska ploppa ut. Har du planer på att behålla någon?)
Jag har lagt på en fleecepläd på gästsängen för att slippa katthår på överkastet... gud så bra det fungerade: