Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Pazuzu: Det ser ju mysigt ut iaf
Idag var dagen D. Dax att hämta hem katterna! Hanen, Vančura är tuffare. Han har redan ätit dreamisar ur handen på mig, vi har lekt, kelat och han kommer rätt ofta ut ur mitt sovrum (där de fick vara de första timmarna) och kollar läget. Honan, Vojta, är försiktigare. Springer inte undan men vågar inte komma fram helt. Men även hon har varit ut och kollat läget 2 gånger.
Inte så lätt när man bott i katthem i hela sitt liv fram till nu. De är båda födda där men pga sina sjukdomar så var de svårförmedlade. Men nu har dom fått ett hem för alltid!
Här tre bilder från förmiddagen:
Precis klivit ur transportburarna och kollar in rummet
Vančura spanar in vardagsrummet
Vojta funderar på om hon också ska våga precis som brorsan
Ja det är syster och brorÅh, vilka eleganta sötnosar! Är de syskon?
Åh jag ser en framtid inom nycirkus för honom?!När man sitter på jobbet och får den här bilden skickad till sig...
Vi bor i ett sekelskifteshus med högt i tak.
Men hur var det nu @Killaloe, han kunde inte ha några dåliga vanor eller?
Ok... Hittills tycker han om att gå på diskbänken, att klättra i gardinerna, att hoppa ner i toaletten, att slåss med sin egen spegelbild samt att bränna morrhåren på tända ljus. Känns ju stabilt.Åh jag ser en framtid inom nycirkus för honom?!
Och nä, det är ingen dålig vana! Han måste bara få utforska sina gränser och komma på vad han tycker om - det är ni som inte förstååååår honom