Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Cheenu har fått sitt första bad helt utan konstigheter. Men herregud vad anskrämlig han ser ut när allt fluff plattas till alltså! Han såg ut som en liten råtta när han sprang omkring och försökte skaka av sig vattnet efteråt! Och så försökte han slicka sig torr... Kattlogik
Annars ägnar vi oss mest åt sådant här om dagarna/kvällarna:
Här är S*Diamondstars Miuccia Prada aka Izzie
Hon är ganska precis ett år och vi har henne på foder för en kull innan hon blir helt och hållet vår
Jag ville egentligen ha en "whiskas-färgad" katt, det fanns en i kullen, men när vi pratade om deras personligheter osv så kände jag att det här var katten för mig. Och det blev så rätt, hon är helt underbar.
Min sambo filmade när Cheenu fick prova att äta en liten bit hel kycklingfilé för första gången i sitt liv. Vi kan väl säga som så att den lille herrn har en del att lära när det kommer till hanteringen av ett byte...
Ibland är Nikita en ljuvligt vacker dam omsvept av österlandets mystik - ibland inte:
Det hon ligger på är sin kattsäng på skrivbordet bredvid datorn, handduk, elektrisk värmedyna och fleecefilt. Koppen är hennes, den tyngsta jag har så hon inte kan välta omkull den så lätt.
Jag vet! För att inte tala om vikten! Han är drygt 6 månader gammal och väger redan nästan 4 kg, vilket tydligen är "helt normalt" för rasen. Vad är det för monster vi har skaffat oss egentligen?!
Hundavel & Ras Håller med om detta. Mitt ex hade en borzoi som jag tränade apportering och viltspår med. Vi tränade också lure coursing, vilket är en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.