Status
Stängd för vidare inlägg.
Sök på shoppingvagn så dyker det upp ett gäng :) . Bättre med pensionärsvarning och få hem grejerna hyfsat enkelt, än att kånka för tunga plastkassar :up:

Oj såg vad du skrev i för tråd :o Uh, jag antar att en dramaten är någon slags kamera? När jag googlar får jag upp kungliga dramaten vilket jag antar att det inte är :idea:

Bästa dressyrfinalssällskapet :love:
30726581_1828212467231227_8472942772765875462_n.jpg

En till bild från innan idag. Jag tyckte att vi skulle sitta på balkongen och njuta lite grann, och att Älva skulle kunna få lufta sig lite från tratten i den friska luften. Min tanke var att jag skulle sitta i fåtöljen och Älva i sitt lilla klösträd, men tji fick jag!

IMG_1992.webp

Innan jag hunnit blinka så hade Älva lagt sig till ro i fåtöljen, och där stod jag... Det slutade med att jag fick norpa en stol från köksbordet så att det lilla monstret kunde ligga kvar...

En till bild från innan idag. Jag tyckte att vi skulle sitta på balkongen och njuta lite grann, och att Älva skulle kunna få lufta sig lite från tratten i den friska luften. Min tanke var att jag skulle sitta i fåtöljen och Älva i sitt lilla klösträd, men tji fick jag!

Visa bifogad fil 13585
Innan jag hunnit blinka så hade Älva lagt sig till ro i fåtöljen, och där stod jag... Det slutade med att jag fick norpa en stol från köksbordet så att det lilla monstret kunde ligga kvar...
Alltså vilken oemotståndlig, söt skönhetsmisse! :love: Är så svag för långhåriga :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
269
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
351
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
676
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
418
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka