Sök på shoppingvagn så dyker det upp ett gängEn sån där man drar hem? Var hittar man dem? Har försökt leta efter en ganska länge. Även om det känns som lite pensionärsvarning...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sök på shoppingvagn så dyker det upp ett gängEn sån där man drar hem? Var hittar man dem? Har försökt leta efter en ganska länge. Även om det känns som lite pensionärsvarning...
Sök på shoppingvagn så dyker det upp ett gäng. Bättre med pensionärsvarning och få hem grejerna hyfsat enkelt, än att kånka för tunga plastkassar
![]()
Nej, dramaten är en shoppingvagnOj såg vad du skrev i för trådUh, jag antar att en dramaten är någon slags kamera? När jag googlar får jag upp kungliga dramaten vilket jag antar att det inte är
![]()
Wow vad duktiga ni är! Jag blir lite sugen på att testa själv, men litar nog varken på katten eller mig själv faktiskt... Sist jag höll i en trimmer fick sambon en, hrm, innovativ frisyr så jag har blivit bannad från dylika manicker på livstidPrinsenmed tanke på hur knepig han kan vara är jag SÅ glad att han litar på mig med en jäkla trimmer!
Alltså vilken oemotståndlig, söt skönhetsmisse!En till bild från innan idag. Jag tyckte att vi skulle sitta på balkongen och njuta lite grann, och att Älva skulle kunna få lufta sig lite från tratten i den friska luften. Min tanke var att jag skulle sitta i fåtöljen och Älva i sitt lilla klösträd, men tji fick jag!
Visa bifogad fil 13585
Innan jag hunnit blinka så hade Älva lagt sig till ro i fåtöljen, och där stod jag... Det slutade med att jag fick norpa en stol från köksbordet så att det lilla monstret kunde ligga kvar...