Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderade på var Pälsfröken gömt sig.
Avslöjad :angel: fågelspaningen behöver jag inte störa, smidigt.

Bifogade filer

• image.webp
    image.webp
    229,7 KB · Visningar: 52
Min lilla mataffär i stan konkar!!! Vad ska nu alla pensionärer och jag göra? :arghh: Närmsta är ICA Kvantum en och en halv km härifrån och jag går som en sengångare med artros. Plus att släpa hem alla tunga saker! Katastrof. Jo jag vet, motion är bra men inte när man släpar mjöl och bröd och proviva och chilisås och ris och toapapper.

Min lilla mataffär i stan konkar!!! Vad ska nu alla pensionärer och jag göra? :arghh: Närmsta är ICA Kvantum en och en halv km härifrån och jag går som en sengångare med artros. Plus att släpa hem alla tunga saker! Katastrof. Jo jag vet, motion är bra men inte när man släpar mjöl och bröd och proviva och chilisås och ris och toapapper.
Köp en dramaten :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
269
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
351
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
676
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
418
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka