Status
Stängd för vidare inlägg.
Ta bollen du bara! Om du vågar... :devil:'

29250679_10155463349995677_1055462789_o.webp

Alltså han är så himla söööt! :love:

Tack, visst är han? :love: Vi har en teori om att han bott med en gammal människa för länge sedan, då han bland annat första gången han såg en rullator (sen jag fick honom) hoppade upp på brädan till den, slog sig ner och lät sig bli runtskjutsad lääänge som att det var det mest naturliga i världen :love: Så kanske kan han det där med att sticka redan också :D

52A41F1B-8D84-41E9-A30F-3D2C5066CDE4.md.jpg

Göttar sig i solen :love:

48BB55CC-11D0-4B8E-AEB1-79C96544CC0E.md.jpg

Varför fungerar inte "Sitt, vänta" på katter? :angel:
Haha, vi har faktiskt lyckats lära vår åtminstone "vänta"-biten! Blev trötta på att han kastade sig över maten innan vi ens hunnit ställa ner skålen, så numera får han vackert lägga sig ner och stanna kvar där tills vi säger varsågod. Det funkar nästan jämt! :D

Visa bifogad fil 12725
Ny kattmyntamus i solen på balkongen. Det finns inte mycket som slår det, hälsar Boll
Vilken underbar bild! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
269
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
351
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
676
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
418
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka