Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag älskar hennes ögon och hoppas att de får behålla denna fina orange färg!Vilka fantastiskt färgade ögon hon har @Caoimhe
Söndagsmys i klösträdet.
Pälsfröken brukar ha den som huvudkudde eller vakta den någon gång har hon lekt rejält med den men annars får jag vara med och få igång henne och så fort jag tycker hon kan fortsätta ensam så är det slöläge igen. Det där med att leka på egen tass är inte riktigt värdigt henne om hon inte gör det och betjänten inte ser (totalignorera och låtsas som ingenting).Missia ha också en sådan där Kong och älskar att "döda" den
Bara två gånger? Du måste ju lyfta bort hårbollen först ...Och vi undrar varför vi fått stopp i avloppet två gånger sedan slutet på augusti...
Visa bifogad fil 11650
Men vilken mysig hög!! Hade gladeligen haft fler siameser/orientaler jag också, men sambon anser att det inte finns plats (nåväl, jag håller oftast med om det jag också, men vid åsynen av en sån där ormgrop kommer suget ändå)
Ett ansikte fullt av morrhårMorrhåren
Du får visa honom hur lite plats det krävs för tre katter.Men vilken mysig hög!! Hade gladeligen haft fler siameser/orientaler jag också, men sambon anser att det inte finns plats (nåväl, jag håller oftast med om det jag också, men vid åsynen av en sån där ormgrop kommer suget ändå)
Vi har dessvärre redan tre . Men bara en orientalDu får visa honom hur lite plats det krävs för tre katter.
Pälsfröken brukar ha den som huvudkudde eller vakta den någon gång har hon lekt rejält med den men annars får jag vara med och få igång henne och så fort jag tycker hon kan fortsätta ensam så är det slöläge igen. Det där med att leka på egen tass är inte riktigt värdigt henne om hon inte gör det och betjänten inte ser (totalignorera och låtsas som ingenting).
Känns igen, leksaker får jag gömma så dom kan vara lite intressanta någon dag eller 2 igen för att sen magiskt försvinna igen bort i tomma intetNikita har också en sådan men dissar den för det mesta, någon gång kan det vara lite kul att slicka på och en kaninspark eller två. Men annars är den helt ointressant. Jag köpte en i reserv om den här skulle bli utsliten. Men den fick min systers katt i julklapp. Nikita är kräsen