Det ser jag ju nu att det är en hon och inte en han.
Äsch, det är inte så noga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser jag ju nu att det är en hon och inte en han.
Amen hur söt är den inte???!
Mm, särskilt med en boll i munnen är han gullig! Han ääälskar att apportera!Amen hur söt är den inte???!
Kunde du motstå?
Inte en chans! Han vet precis var han har migKunde du motstå?
Han vet hur det ska varaInte en chans! Han vet precis var han har mig
Samma här, jag brukar inte vara velig med djur och vår är dessutom en utekatt som bara kommer in när han får mat i princip så han borde inte så lätt bli bortskämd. Jag har försökt stå emot men han har en vilja av järn, tex. kräver han nu att för att äta skall jag ta upp honom i knäet och klappa honom först annars passar det inte. Sen terrar han en också, han kan sitta och jama framför dörren som att han vill bli utsläppt, när man då avbryter sitt arbete och går och öppnar sitter han bara och gör inte en ansats att resa sig ens utan tittar på en som om "Varför öppnade du JAG vill inte ut?"Inte en chans! Han vet precis var han har mig
Jag (som aldrig har haft katt förut) började med samma approach som jag har till hundar & hästar. 5 månader senare har jag gett upp och förlikat mig med livet som toffel. Katt-toffel.Samma här, jag brukar inte vara velig med djur och vår är dessutom en utekatt som bara kommer in när han får mat i princip så han borde inte så lätt bli bortskämd. Jag har försökt stå emot men han har en vilja av järn, tex. kräver han nu att för att äta skall jag ta upp honom i knäet och klappa honom först annars passar det inte. Sen terrar han en också, han kan sitta och jama framför dörren som att han vill bli utsläppt, när man då avbryter sitt arbete och går och öppnar sitter han bara och gör inte en ansats att resa sig ens utan tittar på en som om "Varför öppnade du JAG vill inte ut?"
Ibland är det svårt att fokusera på jobbet Visa bifogad fil 11211